miercuri, 21 aprilie 2010

Luceafarul - Viitorul Ciucurova

In data de 18 aprilie am primit vizita vecinilor nostri din Ciucurova. Dupa ce in tur am castigat lejer ambele partide, ne-am astepat ca si in retur sa avem un meciuri la fel de usoare, insa nu a fost deloc asa.
In meciul juniorilor am obtinut o victorie foarte clara,4-2, insa diferenta de scor putea fi mult mai mare, juniorii nostrii ratand foarte multe ocazii. Primul gol al meciului a fost inscris de Alexandru Cornei, insa juniorii Viitorului din Ciucurova au egalat imediat. Am revenit in avantaj prin golul inscris de Baldau Adrian dupa multe alte ratari. Dupa pauza am mai inscris de doua ori prin Alexandru Cornei si Adrian Fenoghen care a revenit la echipa dupa o perioada in care nu a mai jucat pentru echipa noastra. Cei din Cucurova au inscris al doilea gol al lor stabilind scorul final, 4-2.
Meciul de seniori a fost mult mai greu decat se credea, chiar daca in tur am castigat lejer cu 5-1. Am deschis scorul dupa doar 3 minute prin Alexandru Iacob care a inscris dupa multe meciuri in care nu si-a trecut numele pe lista marcatorilor. Dupa acest gol inscris rapid, am crezut cu totii ca va fi un meci usor, dar nu a fost deloc asa. Imediat dupa pauza oaspetii nostri au restabilit egalitatea, 1-1.Am fi putut prelua conducerea dar mai intai Iancu si dupa Vatafu au ratat din 6-7 metri singuri cu portarul advers care a prin o zi foarte buna. Dupa multe ocazii ratate la poarta celor din Ciucurova golul a venit cand nimeni nu se mai astepta. Bravu M. a reusit sa inscrie un gol direct din lovitura de colt el ajungand la 6 goluri inscrise pentru echipa noastra, 2-1.
Dupa aceasta victorie echipa noastra si-a pastrat pozitia in clasament. Etapa urmatoare vom primi vizita celor din Cerna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu