miercuri, 14 aprilie 2010

Deplasare nefericita

Duminica 12 aprilie am făcut deplasarea la Horia, de unde sperăm sa luăm toate punctele, atît la juniori dar mai ales la seniori, însă pe teren nu a fost deloc usor.La meciul de juniori sperăm sa casigam uşor meciul, dar juniorii din Horia au fost foarte motivati sa se revanseze după meciul din tur în care au înscris un singur gol si au primit nouă. După doar cîteva minute au reuşit sa deschidă scorul după un contra atac foarte bine jucat, 1-0. Imediat după ce am primit gol am reuşit sa egalam prin căpitanul nostru de la juniori, care deşi accidentat a reuşit sa înscrie din 6 metri. Am reuşit s-a trecem la conducere prin golul înscris de Baldau Adrian dar nu pentru foarte mult timp, deoarece am fost egalati printr-un gol înscris din penalty. După pauza am mai reuşit sa inscriem un gol prin acelaşi Baldau A. dar juniorii gazdelor au înscris de 3 ori pe final si meciul s-a terminat cu o înfrîngere neaşteptată pentru noi, 5-3.


Meciul de seniori a fost unul echilibrat deşi am reusit sa deschidem repede scorul după o lovitură libera excelent executată de Bravu George, 0-1. Am reuşit sa menţinem acest scor pana la pauza chiar dacă au fost multe alte ocazii la ambele porţi. Imediat după pauza gazdele au reusit sa înscrie golul egalizator dupa ce au depăşit uşor apărarea noastră. Profitand de neînţelegerile jucatorilor noştri, Tractorul Horia a reuşit sa înscrie si cel de al doilea gol si sa conducă pe tabela. După multe ocazii ratate la ambele porti, am reuşit pe final sa înscriem golul al doilea, înscris de Dragomir după un corner foarte bine executat, 2-2.

În următoarea etapa vom disputa derby-ul local cu vecinii noştri din Ciucurova.

Un comentariu:

  1. Se pare ca a-ti postat pe site o parere subiectiva la adresa echipei voastre,deoarece Tractorul a avut mai multe ocazii in cea de-a 2 repriza,aratand asta prin evolutia buna a mijlocasilor de banda,in special cel de pe partea dreapta,care a ratat in prelungiri o ocazie de 1-1 cu portarul vostru.Asa ca era bine sa fi spus pe site ca a-ti castigat un punct in deplasarea de la Horia.

    RăspundețiȘtergere